Drömmar eller känslor?

Ja.. Vilket ska man följa? Anledningen till att jag är här på Guadeloupe nu var för att jag följde mina drömmar. Om det är rätt eller inte kommer jag väl aldrig att få veta. Är som sagt väldigt glad att jag valde att åka iväg. Att jag vågade. Trots att det inte var helt lätt. Känslorna sa något annat. Nu får jag stå mitt kasst. Är iaf stolt över mig själv även fast det ibland känns lite kämpigt. 

"If you can dream it, You can do it!" 

Våga alltid följa era drömmar. Livet är alldeles för kort för att vela och tveka. Känner du något för någon berätta det för personen det berör. Njut av dagen och nuet. Ta vara på varje sekund. Unna dig saker. Omringa dig av människor som får dig att må bra och bli en ännu bättre människa. Gör något för någon var dag. Le. Kramas. Lev. Älska. Var glad. Må bra. Var förlåtande. Var ditt bästa jag! 

Livet och människorna där hemma finns i mina tankar varje dag. Saknar er så det gör ont vissa dagar. Är glad att jag är långt iväg andra dagar. Det är såna mixade känslor inför hela den här grejen med att vara iväg under en längre period, på andra sidan jordklotet typ. Flera tusen mil bort. Man får veta vilka som är ens sanna vänner och vilka som verkligen bryr sig om en och är värda att ha i sitt liv! 

Den här gången vann iaf att följa drömmen över känslorna. Och jag kan med säkerhet säga att den här upplevelsen kommer att få mig att växa oerhört mkt som person och ändra mitt synsätt på mkt här i livet. Det är ett steg närmre mitt absolut bästa jag! 

Kommentarer
Aja säger:

Å saknar dej så mycket. Vill verkligen skypa med dej men vi lyckas ju aldrig kunna samtidigt:(. Dina ord i inlägget stämmer verkligen. Jag är så imponerad av dej att du åkt iväg, fast jag vet att detta är din stora dröm! Hoppas att vin snart hörs. Puss

2013-12-17 | 21:20:09
Anonym säger:

Du är grym hjärtat!! <3

2013-12-18 | 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback