Back in Svedala!

Jaha, då sitter man på tåget i kalla Svedala igen och passerade precis Landskrona. Känns konstigt! Känns verkligen inte som jag vari borta i 2,5 månader. Max 3-4 veckor. Har haft det så himla bra :) jag har haft bästa handledaren någonsin och dessutom hittat en vän för livet :) tack fina Johanna för allt!!! Jag har träffat så mycket underbara människor och livet har varit kanon i värmen! Min LIA har varit drömlian där jag fått kombinera allt jag älskar att göra! Tror inte det kan bli mkt bättre på en arbetsplats än vad jag hade det där!!! Som jag kommer sakna det. Är lite rädd att det kommer krypa en aning i benen på måndag när man ska sitta still i skolan hela dagen :P haha! Det blir nog bra!

Här kommer en liten uppdatering från tidigare idag:

19 april - Barcelona flygplats

Jaha, då var man på väg hem till kalla Svedala... Usch! Haha! Sitter på flygplatsen i Barcelona med två svenskar och dricker färskpressad juice och öl :) riktigt trevligt. Skulle döda tiden med att plugga men det här är så mkt trevligare :) den ena var med oss och vandrade för några veckor sedan. Världen är bra liten :P som jag kommer sakna allt nere på GC. Lite rädd för att jag kommer gråta när jag vaknar imorgon och märker att man inte är kvar i den lilla bubblan i värmen. Haha!

Åh just ja, igår blev det en tripp till Puerto Rico för en ny tatuering :) woohooo! Mams var med och den blev såååå fin :) kommer bild! Efteråt blev det Donken med Tiina och Sara för att säga hejdå! Kändes sorgligt och overkligt att jag ska hem till Sverige redan. Ska bli sjukt kul och träffa alla er där hemma iaf :) hela helgen är det planerat med en massa härliga återseenden <3



Med på flyget från Barcelona var mat-Tina och jag kom att tänka på mat som jag saknar nu när jag varit iväg :P och även allt annat jag ska göra som jag saknat, haha! Några exempel är:
- dricka kranvatten
- äta korvstroganoff
- dricka ett stort glas med iskall Oboy
- äta polarbröd med kaviar
- titta på Flykten från hönsgården
Mm mm mm mm :)

Sen är där saker jag ska försöka undvika som jag tröttnat på:
- äta pommes
- titta på skräp på MTV
- dricka flaskvatten

Och sen är där självklart saker jag vill fortsätta med:
- träna, träna och träna
- vandra :) försöka hitta bra leder på Hallandsåsen kanske?
- vara positiv och mer glad till livet :)

Detta är bara en bråkdel! Listorna kan göras långa :P haha! Nu är jag snart i Hbg och börjar närma mig Änglastaden där pappa ska hämta upp mig. Snart ses vi mina vänner :) sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback