Då var det snart dags för hemfärd...

...Sorgligt men sant :/ känner inte alls för att åka hem. Vill hem och träffa alla nära och kära men trivs så bra med livet här!!!!!!!! Den 19 april beger jag mig hemåt. Blir mellanlandning i Barcelona på några timmar, men det ska jag nog överleva. Det planeras för fullt inför min hemkomst. Ska hinna med att träffa Elin som ska vidare till Rhodos på söndagen och även Cia som ska till England på måndagen. Sen vill jag hinna få in hela tjejgänget och familjen också. Puh! Det blir strängt att komma hem ;) längtar lite, men bara lite. Känns väldigt sorgligt att lämna allt här. Skaffat mig en fantastisk vardag här och ett liv. Börjat hitta mig själv igen och är verkligen på väg mot rätt riktning. Jag har kommit underfund med vad jag vill göra efter sommaren så nu ska det bara bli som jag vill också ;)

Den sista veckan är fullspäckad med äventyr. Igår kom Evelina till Gran Canaria med sin kusin :) wohoooo! Blev middag ute tsm med Evve, Frida, deras kusiner Rebecca och Li och Sara så klart som också är här nu :) en mkt trevlig afton som tog slut kl sju imorse för mig och Evert. Haha! Vilken kväll det blev. Vinade först på deras hotell och sen blev det ut i Puerto Rico för att visa Evert utelivet. Ute träffade vi Sara, Tiina och Kristine. Såååån lyckad kväll som avslutades med Donken innan vi somnade! Dagen har spenderats i solen, helt underbart :) funderade på det idag och kommer frysa ihjäl när jag kommer hem. Blir nog fram med vinterjackan igen, haha :P  sitter just nu och fryser på Lenas. Haha! Livet är inte lätt!!!

Imorgon kommer bästaste mamman :) ska bli så underbart att få en kraaaaaaaam! Och lite Bafucin också. Typ tappat rösten idag. Haha! Ska bli spännande och se hur det går med guidningen imorgon... Johanna har haft samma problem den senaste veckan. Galet! Vi får se hur det går. Ser fram emot ett fullspäckat schema för mamma och mig nu den kommande veckan iaf :) mkt inplanerat redan och mamma har inte ens kommit hit, haha. Så det ska vara! Anar att hon kommer behöva semester för att vila upp sig när hon kommer hem ;) imorgon kväll blir det middag med Evve, Rebecca, Johanna och Lukas. På torsdag ska hon med på jobb och så blir det till Anfi stranden under dagen :) på fredag ska hon med upp i bergen och både på kvällen och lördag dag är det inplanerat saker. Det är mkt som ska hinnas med :)

Nu ska jag hem och städa lite inför mammas besök :) och sen blir det en film i soffan till ngt gott käk!

Snart ses vi mina vänner <3 SAKNAR ER!!!!

Kommentarer
Emma L säger:

Hej vännen!

det ska bli underbart att du kommer hem igen! :) du kanske bara saknar det liittee men jag saknar dig mycket! <3

2012-04-11 | 14:46:29
Ida säger:

2012-04-14 | 14:02:05
Ida säger:

hej vännen!!

var visst inte så teknisk som jag trodde, skickade utan att jag hade skrivit ngt, smart.. hihih.. :)

Nu får du skynda dig hem, saknar dig massor..

När du kommer hem får d bli samling på en uteservering i solen, såååååå härligt, särskilt för oss som inte haft samma värme o lika mkt sol som en annan.. :)



Pusss på dig vännen.. <3

2012-04-14 | 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback