Trista inrutade vardag

Jaha, då var man inne i den inrutade trista vardagen igen!!! Det är samma sak som händer hela tiden och kylan gör mig toookig! usch och fy! Hur ska detta gå? Jag som bara varit hemma i några dagar :P haha! Tur att man har en massa skoj att se fram emot under sommaren iaf :)

Har nu tillbringat två dagar i skolan och jag är så trött på att sitta still! Var ute och gick med Aja i 1,5 h igår, sååå skönt. Går inte riktig att jämföra med bergvandring ;) men trevligt sällskap och skönt att röra på sig iaf!

Helgen med alla underbara återseenden var kanon :) fredagen var det reunion/update med Cia och Elin. Sån tur att vi lyckades pricka in denna kväll eftersom Elin åkte till Rhodos i sön och Cia åker till London till helgen och jag kom hem i tors! Det blev catch up på alla håll och en hel del vin :) efter några timmars skitsnack blev det till Satan i gatan, där vi skulle dricka ett glas vin. Blev lite mer ;) klockan två blev vi utslängda och då blev det pannkakor med extra allt innan vi gick hemåt, haha!

I lördags stod det Räkfrossa på schemat :) alla samlades hemma hos Sandra och vi åt räkor med tillbehör tills vi var fullproppade allihopa! En mkt trevlig kväll som resulterade i utgång för några stycken av oss :) vi skakade loss hela natten och det var kul att vara ute igen och träffa en massa folk! Innan jag och Evve hann gå hemåt hamnade vi på efterfest med goda viner och drinkar till tidig morgon :P solen hade gått upp när vi gick hemåt och det lagades makaroner och åts räkor när vi kom hem! Galen kväll med andra ord :)

Söndag blev det bakishäng med Evve och Cia :) goe frukost, 9 avsnitt av Karatefylla, ostbågar och Coca Cola. Lite slitna var vi och jag sköt upp pluggandet fram till sen kväll. Så kan det gå!

Nu sitter jag på bussen på väg hem från skolan. Jag hade min redovisning igår och det var min sista för denna utbildningen :) woho! Nu är det gästföreläsare imorgon, examensarbete, opponering på detta och sen examensfestligheter kvar :) med andra ord inte mkt alls!!!!! Den 25 maj är jag färdigutbildad Eventkoordinator :) fattar inte att det redan gått två år av studier! Galet!!!! Firade med en glass idag iaf i LA innan vi åkte hemåt :) sista redovisningen är gjord och nu är det inte mkt kvar!

Helgen blir min första jobbehelg på evigheters evigheter. Ska bli kul :) sen på fredag kväll ska jag hjälpa Sandra att måla om och sen blir det middag på Pepelino med tjejerna :) på lördag kväll står det 57an på schemat och det ser jag fram emot! Med andra ord det är fullspäckat schema :)

Nu är jag snart i Båstad och då hoppas jag på en promenad med Aja och lite slappe!

Har tänkt att ha kvar bloggen och försöka uppdatera med jämna mellanrum. Vi får se om någon läser annars lägger jag väl ner den tills det är dags för nya äventyr ;)

Tjatjaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback