Blivit sambo!!!!

Sitter på uteplatsen i solen men en filt och njuter av ett glas vin <3 kan ju säga att jag har haft det sämre. Är en såndär dag som tankarna lätt flyger iväg på sånt där jobbigt. Men jag kämpar på och försöker ägna alla mina tankar åt alla underbara vänner och den bästaste familjen istället <3 dessutom har jag blivit sambo igen! Underbart :) idag var jag och Tiina i grannstaden Arguineguin och storhandlade och kom på under tiden som vi öste ner grejer i vagnen att vi nu ska vara sambos i några veckor :) lycka! Igår kväll när Tiina jobbade så var tanken att jag skulle packa upp mina väskor och göra mig hemmastadd. Men så blev inte fallet. Jag var helt slut. Fastnade vid datorn en stund och sen blev det total lycka när jag hittade Disney channel med engelskt tal :) haha! Sen blev det svtplay för att titta på deltävling 2 av Melodifestivalen, då lyckades jag somna till på soffan och sov gott till Tiina kom hem vid halv tolv, haha! Slagen hjälte. Vill bara bli frisk nu så jag kan köra igång på riktigt här. Första dagen är tänkt på torsdag, så jag vilar och knaprar måbra-tabletter som en tok. Efter vår lilla shoppingtur idag (som inte blev så liten, som vi handlade mat och annat nödvändigt tjaffs) så fick vi stå i taxikö i över en halvtimme... seeegt, men fick njuta av soolen :) handlar man över en viss summa på Spar så kör de hem varorna till en, grymt praktiskt. Så när vi kom hem var det direkt ut på stan för att äta en alla <3 dag lunch tillsammans, så mysigt :) när Tiina sen gick till jobb så bar det av hemåt för mig och då kom jag lagom till varorna levererades. Gött när det flyter på sådär! Efter ett tappert försök att hitta plats till allt vi inhandlat så fanns det bara en sak på listan som inte blivit av en för min del. Poolen :) inget badande dock. Men tog en tidning, satte igång skön musik i lurarna och placerade min trötta kropp i en solstol vid poolen. Fantastiskt härligt! Och sen tillbaka till lägenheten, då kommer grannen in och lämnar lite mat (lyx), sen blev det att sätta sig på uteplatsen och njuta av ett glas vin i solen medan jag bloggar. Ibland är livet hårt! Nu får det bli lite käk, sen ska jag krypa ner i soffan och kurera mig innan Tiina kommer hem från jobb. /Caroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback