Då var det dags!

Ja, då var det dags att påbörja mitt äventyr. Sitter i bilen på väg till Åkarp. Ska hälsa på mormor o morfar med bästa mams. Precis varit hos pappa och haft hejdå-fika.

Känns helt overkligt att jag åker imorgon!! Kan inte fatta det. Så sjukt spännande samtidigt som jag är rätt nervös. Lite resfeber har allt letat sig fram också!

Har haft några bra sista dagar trots att jag inte mått hundra. Syrran har varit hemma från Götet och hjälpt mig att packa och städa :) har hunnit träffa familjen en del vilket betyder jätte mycket! Ses ju inte på ett tag... 55 års festen igår var riktigt lyckad :) kul att träffa gamla gänget! Bästa var att Mickedutt och hans Jossan var nere från Sthlm :) Tack Johannes och Jenny för en mkt trevlig fest, och tack alla underbara för en kanon sista kväll :) Tacka till bästa Cia som stått ut med trötta mig idag som irrat runt som en fis i en påse sådär lagom nervös hela dagen, haha <3

Åter till resfebern... Sitter som sagt i bilen på väg till Åkarp! All packning är med, tror jag ;) känns som jag glömt ngt! Det brukar ju alltid kännas så. Det viktigaste är iaf med - pass, biljett och visa kort. Utöver detta har jag rätt mkt med mig ;) men känner ändå att jag packat smart! Det blev en del. Men ska ju vara borta i 2,5 månader... Och ska ha grejer till jobb, fritid och fest! Puh! Det är verkligen svårt att packa till alla tillfällen.

Äh det känns skit bra rent ut sagt! Jag är på väg :) wohoooo!

Nu ska jag vara lite social med mams!

See ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback