Det närmar sig...

... Snart är det äntligen dags att försöka komma igång igen!!! Har idag tagit min sista pilla :) :) och är fortfarande utan hostmedicinen, wohoo :) har hostat lite idag men ger det till imorgon. Jag och Amel var ute och gick idag, i över 1 h. Riktigt skönt :) jag känner att mina lungor inte är helt återställda men det känns så mkt bättre. Har idag varit utan träning (gym, promenad och löpning) i 3 veckor..... blir tokig!!! Så det var verkligen jätte skönt att orka röra på sig idag :) igår var vi på Anfi beach och käkade middag tillsammans. Tiina är ju ledig på torsdagar så fick en heldag och kvällen tsm med henne och Amel. Efter vi käkat så var där en show (som Amel brukade vara med i innan när hon jobbade här på ön) som vi tittade på. Så duktiga dansare. Riktigt skön kvällsunderhållning. Dagen har vi tillbringat vid poolen och nu inväntar jag och Amel Tiina som slutar jobba snart. Sen blir det ut för en drink :) ska bli trevligt! Jag hoppas alla ni där hemma har en skön helg och att ni har riktigt skoj imorgon tjejer :) önskar jag kunde vara där med er. Har ikväll skypat med Evert så har skickat STORA varma kramar till er allihopa :) så hoppas ni får dem imorgon ;) måste bara berätta om imorse. Vaknade med tårarna rinnande längs kinderna. Drömde såna hemska mardrömmar inatt, var inte förrän sent nu ikväll som jag lyckades skaka av mig den hemska känslan... usch! Men efter en lugn skön dag, en lång promenad, en varm dusch, goe kvällsfika och lite gott att dricka så känns det mkt bättre. Just nu strömmar Oskar Linnros ur högtalarna och livet känns härligt. Ser verkligen fram emot söndag och definitivt måndag när jag förhoppningsvis ska orka med upp i bergen :) weeeeeiiii! Håll tummar och tår för mig mina underbara <3 glöm inte kommentera, saknar er som in i bomben. Berätta vad ni gör och vad som händer där hemma i kylan. Idag var det så varmt att det nästan var bud på att bada, men både jag och Tiina bangade ;) haha! Meeen ska inte klaga. Vi har det så bra så :) ni får komma hit allihopa!!! Puss på nosen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback