Feberfri

Äntligen feberfri, nu är det bara den hemska hostan och förkylningen som ska bort. Och det SKA det vara om 3 dagar. Fattar inte att jag ska åka om 3 dagar... helt galet!!!! Fredag, lördag, söndag och sen lyfter planet... gaaaah! Och det är så himla mycket som ska hinnas med. Planera so far ser ut som följande:

Fredag: Packa, tvätta, städa, skriva klart Miljöarbete (tsm med Elle och Anna över nätet), packa lite till och sen ikväll middag hos bästa pappan med en massa trevligt besök. Syrran kommer hem från Götet :) sen är Tina nere från Stockholm (denna underbara kvinna som tog emot mig med öppna armar i Sthlm när jag hade praktik där och hade problem med boende), sen är det massa annat trevligt folk.

Lördag: Packa det sista (förhoppningsvis), städa det sista (förhoppningsvis), försöka hinna med en fika med Alins och träffa söta Alva innan det är dags för 55 års fest för Johannes Barte 25 år, och Jenny Barte 30 år :) hoppas jag mår tillräckligt bra för att stanna där en stund imorgon. Kommer ett gäng gamla klasskompisar :) plus att några av tjejerna är på. Så hade varit grymt kul att orka med det!

Söndag: Vill jag gärna hinna ner till mormor & morfar och säga hej innan jag åker, men beror på hur det gått med packning och städning tidigare i veckan, annars blir det packning och städning innan det är dags för hejdå-middag med finaste familjen.

Tre galna sista dagar och jag hoppas jag mår bättre och att jag hinner med allt jag ska göra!!!

Nu blir det packningsrace!

Kommentarer
Elle säger:

Nu kan du pricka av arbetet:)

2012-02-10 | 13:45:02
Caroline säger:

Underbart :) grymt bra team work tycker jag! Njut nu av resan och "nya jobbet" :)

2012-02-10 | 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback