Framme :)

Då är jag äntligen framme i värmen hos fina Tiina :) det blåser lite men är skönt ändå!!! Solen skiner :)

Resan har gått bra! Min ena väska vägde 2 kg för mkt men dem sa inget. Puh! Det visades film på flyget, där var gott om benutrymme och jag lyckades sova säkert 1,5 h :) bussresan hit var mer spännande. Där var ingen plats för bagaget så det slutade med att jag fick sitta på mina väskor i gången, haha! Kaos på bussen men jag kom fram hel :) sen var det ju rätt mkt billigare än att åka taxi, som vi gjorde sist.

Kan inte fatta att jag är här och ska vara här i 2,5 månader!!!! Tiina sa det samma innan. Är ju inte längesen jag var här heller. Bara haft skola i 6 veckor, helt galet!

Nu ska Tiina bjuda mig på lite mat :) spagetti med räkor, mums! Skriver nog lite mer sen ikväll!

See ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback