Fredagskväll på golvet

Då var snart fredagen över. Mitt äventyr närmar sig med stormsteg. Jag kan pricka av mkt idag på listan men långt ifrån allt. Kommit en bra bit på vägen med packandet. I alla fall i klädesväg ;) resten får inte plats! Haha! Tur att jag får ta med mig två väskor :)

Om man tittar tillbaka på rubriken så är det just på golvet jag tillbringar min fredag kväll! Har så ont i ryggen pga allt hostande och allt liggandes i sängen dessa dagar. Dessutom är här svalt och skönt. Är på middag hos pappa med en massa folk. Så ligger här med en vetevärmekudde på ryggen och lyssnar på skrikandet från 9 vuxna som spelar spel efter några glas vin. Mycket trevlig fredags underhållning. Hejar på lag T - Tusse (pappa) och Tina (som jag var inneboende hos i Sthlm). De äger fast att de inte vinner!

Man hinner fundera en del när man ligger här :P tankarna går runt examensarbetet, mitt nya äventyr, vänner och familj, examen, framtiden... Puh! Vad ska man göra sen???! Lite läskigt är det allt. Är så van att sitta i skolbänken. Ha något att luta sig tillbaka på! Nu ska man stå på egna ben. Ska man starta eget? Bli anställd? Bo kvar på Bjäre? Flytta? Hålla sig i Sverige? Fly gränserna utomlands? Så fantastiskt mycket att välja på. Och inget kan stoppa mig :) är det någon som har tips på jobb eller liknande efter maj i år så hojta till :) alla tips är välkomna! Ska ju helst vara inom event då ;) och jag är inte svår att flytta på!

Nä nu ska jag gå och värma kudden igen o vila huvudet från ylandet här om vad som är rätt och fel i spelen :P haha!

Trevlig helg mina vänner! Imorgon fortsätter packningen, dessutom ska jag försöka åka ut till jobbet och säga hejdå.

/Arnason <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback