Soffhäng

Ännu en dag med soffhäng. Det märks att man inte mår hundra när man lyckas sova 12 h (inte i sträck, men nästan) utan att egentligen ha gjort något ansträngande dagen innan. Känner mig iaf utvilad, alltid ngt. Nu ska dagen tillbringas med soffhäng med bästa Tiina. Ska slänga igång Melodifestivalen, delfinal3 på svtplay och se om det lever upp till alla skriverier på Facebook igår kväll, haha! Sen blir det ännu ett besök hos läkaren och förhoppningsvis få lite bra besked om att jag kan börja jobba snart. Måste få börja röra på mig. Inte tränat på nästan 2 veckor och har mer eller mindre legat sjuk hela den tiden. Har massor med energi som jag måste få göra av med. Så NU ska jag bli frisk, pronto!!! Under dagen ska det även letas boende. Trivs som en fisk i vattnet hos Tiina men måste bo närmre jobbet sen när jag väl ska börja jobba. Har lite trådar ute så ni får hålla tummar och tår för mig ;) nu ska det soffhängas! Tjatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback