Uttråkad de lux

Blöö... vad det är trist att bara sitta och sitta! Blev andfådd av att gå i trappor innan idag. Och eftersom jag inte får sola så har dagen tillbringats i en solstol under ett parasoll fullt påklädd. Vill ut och gå, börja jobba, kunna sova en hel natt, partaja med tjejerna, slippa knapra tabletter hela dagarna och dricka äcklig hostmedicin. Jag vill bli frisk helt enkelt! Blir inget jobb imorgon och ingen vandring på måndag :( suck! Dessutom så tror läkarna att jag är allergisk mot sprutorna jag får. Vad är oddsen för det? Jaja, det börjar kännas lite bättre iaf. Jag hostar inte så att jag kräks. Något positivt :) och idag började Tiina sent så har haft en heldag med henne. Till lunch blev det makaroner, findus köttbullar och felix tomat ketchup :) mums! Det har blivit pasta för mig minst en gång om dagen sen jag kom hit ;) tur att man är ett big fan av det! Nu ikväll blev det lite pastasallad och nu ska jag krypa ner i soffan under en filt och bara götta mig. Hittat en bra film på TV (med engelskt tal, vilket är ett stort plus) och köpt hem lite chips. En härlig lördag trots allt. Sen är det ju tur att man har internet så man kan följa allt spännande som händer hemma angående Melodifestivalens flopp ikväll och liknande. Haha! Tackar bland annat Evert och Glendert för en underhållande diskussion ;) imorgon när Tiina vaknat till liv efter jobb och fest så ska vi titta via svtplay tänkte vi. Lär komma kommentarer då ;) Nä gott folk. Trevlig lördag på er! /Frånensjuktuttråkadcarolinesombaravillblirfrisksåhonkanbörjajobbaochkansolaochblibruntillshonkommerhemochskataexamenochfyllatjugofemår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback