Bästa helgen

Den här helgen är verkligen den bästa sen jag kom hit. Elin är på besök och vi leker turister hela helgen ;) bor på hotell, äter ute, bor i en annan stad, festar och bara har det allmänt bra. Livet leker här på Gran Canaria <3

Idag skulle jag kolla på min nya lägenhet här i San Agustin. Tror ni tjejen dyker upp? Neeej.... gaaaaah, hatar sånt. Tagit taxi från Playa del Ingles för att titta på skiten sen är hon inte där... hoppas hon hör av sig för annars är det lite kris nu!!!! Jaja, det löser sig.

Sitter på Lenas och njuter av en kanelbulle och färskpressad apelsinjuice :) mums! Ska snart åka tillbaka till Playa del Ingles och hotellet för en helkväll med Elin :) tror bestämt det får bli sushi ikväll igen och sen lite ost, kex och vin på balkongen.

Ni är för kassa på att kommentera min inlägg mina vänner. Känns konstigt att ni har stenkoll på allt som händer här nere och var jag gör om dagarna när jag inte har en aning om vad ni hittar på där hemma... skärpning, det får ni bli bättre på ;)

Återkommer imorgon med fler uppdateringar om helgen :) den är GALEN!

<3

Kommentarer
Jane säger:

haha, låter som du har det super där borta!! man blir ju lite lätt avis när man läser här... kram på dej!

2012-03-25 | 19:09:03
Caroline säger:

Åhhh en kommentar :) tack Jane! Jag har det verkligen hur bra som helst. Känner inte alls för att boka biljett hem, haha! Det är bara att komma ner och hälsa på ;) idag flyttar jag till egen lägenhet med massssor av plats. Hur är allt där hemma? Hörde ni hade underbart väder idag :) jag som skickat lite till er för idag är här molnigt! Haha! Kram

2012-03-27 | 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback