Officiellt är jag nu bergsguide :)

Nu är jag här igen, SÅÅÅ jag överlevde ;) ni kan nu officiellt kalla mig bergsguide! Idag har jag haft min allra första egna grupp alldeles alldeles ensam :) skit kul verkligen! Var inte ritkigt beredd på det så nu blir det att läsa på för fulla muggar :) tur är att man varit med ett antal gånger så har snappat upp mkt under turerna. Lyckades hyffsat bra idag tycker jag! Första dagen som "riktig bergsguide" har varit spännande. Min grupp bestod av 9 personer - yngsta 26 och äldsta kanske 70. Jag berättade om en massa spännande saker - branden som förstörde stora delar av ön 2007, om växter, djurliv och lite historia. Jag har mosat en lus i min hand, tro det eller ej alla där hemma men det är sant. Faktiskt! Det kommer bildbevis. Det har varit en fantastisk dag! Detta är verkligen något som jag kan tänka mig att göra i framtiden :) så roligt när man hittat ngt som man verkligen trivs med!!!

Nu sitter jag utomhus på Lenas med Johanna och Lukas. Vi sitter tillsammans alla tre med varsin dator och internetar, haha. Sociala gänget ;) trevligt har vi iaf! Fick idag njuta av korv med bröd, mums. Sååå gott!

Till helgen så får jag finbesök :) från Teneriffa, sooom jag längtar! Det kan bli farligt ;) haha! Såå kul ska det bli <3

Nu ska jag snart bege mig hemåt och njuta av denna underbara kväll!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback