Stjärnklart

Somnade visst på soffan. Är något av det bästa som finns. Men att sen vakna i soffan är hemskt. Var så trött så jag mådde illa. Släpade mig upp för trappan och in i badrummet för att tvätta bort sminket och borsta tänderna. Gräsligt! Och här ligger jag nu nerbäddad. Klarvaken! Haha! Men det gör inget. Vi har inte hunnit sätta upp min nya rullgardin än och det är helt stjärnklart ute :) fantastiskt vackert!

Fönsterbytet i huset är helt klart. Gjort på två dagar. Grymt duktiga killar. Huset är ju inte litet heller. Dessutom satte de in nya fina altandörrar ut till altanen som ännu inte finns :P men fint är det. Och ikväll efter jobb var jag och pappa på IKEA för att inhandla rullgardiner och lite annat. Det kommer bli såååå fint så när allt är klart. Det ska målas om och möbleras om på nedanvåningen och lite annat. Kul att kunna hjälpa pappa med allt detta!

Nä om man skulle försöka somna igen då! Höra väl snart igen! Tja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback