I'm staying!

STANNA! Ja, så blir det. Ska ge det en ärlig chans och verkligen satsa på det här. Det är ju detta jag vill göra. Har varit en jobbig vecka. Med pendlande känslor. Fram och tillbaka! Stanna, åka hem! Ge upp, kämpa på! Herregud! Det är väldigt skönt att ha tagit ett beslut. Känts mkt bättre nu när jag fått komma ut på lite utflykter, haft transfer och kommit in i allt mer. Sen har jag även fått en roomie:) Rosanna som är på Kidsclub. Plus att vi blivit ett riktigt härligt gäng med brudar som kommer ha så sjukt kul den här säsongen! 

Jag har varit iväg på tre olika utflykter än så länge: Les Saintes (2 ggr), Ilet Caret och Langley Cruise. För att sammanfatta dessa tre räcker det med ett ord: WOW! 

Måste rusa! Hörs snart igen! 

Tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback