Nya äventyr på ingång

Ja då var det snart dags att bege sig ut på nya äventyr. Jag har varit hemma från Korsika i ca 6 veckor. Tiden bara springer iväg. Och om ca 2 veckor bär det av mot varmare breddgrader igen. Det är med blandade känslor - spännande, roligt, skräckinjagande, ledsamt att lämna "hemma" och allt vad det innebär osv osv osv... herregud! Men vilket äventyr jag ska få vara med om. Jag ska nämligen bege mig till Västindien och ön Guadeloupe. Kan fortfarande inte förstå att det är sant... 4,5 månader i paradiset!
 
Egentligen skulle jag åkt nästa vecka redan. Men på grund av väldigt tråkiga omständigheter så har jag fått skjuta upp resan. Det är nämligen så att världens absolut bästa farfar somnade in förra veckan. Han är redan så oerhört saknad. Göteborg kommer aldrig bli det samma att besöka igen. Min älskade farfar! Det gick väldigt fort, precis som han själv ville, och han har levt ett långt och friskt liv. Försöker se de bra sakerna i allt tråkigt som hänt. Nu får han och farmor vara tillsammans igen. Ni kommer alltid att vara med oss! Älskar och saknar er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback